«Ρroject και
ανακύκλωση»
Υπό την εποπτεία του Διευθυντή
κου Ευθυμιάδης και της υπεύθυνης καθηγήτριας του Project κ. Μέμμου,
οι μαθητές του Β’1 και του Β’3 επισκέφτηκαν το Πάρκο Ανακύκλωσης Αγίων
Αναργύρων. Το πάρκο ιδρύθηκε το 2017 και αποτελεί πρώτο στο είδος του ευρωπαϊκά και προφανώς
είμαστε αρκετά τυχεροί να το έχουμε στον
δήμο μας. Σχολεία από όλη την χώρα κατάφεραν να συλλέξουν σε διάστημα δύο μηνών
περίπου 870.000 ανακυκλώσιμες συσκευασίες για τον πανελλήνιο διαγωνισμό ανακύκλωσης
το 2017. Επιπλέον, μέσα σε 6 ημέρες συγκεντρώθηκε ο ογκώδης αριθμός των 211.848
συσκευασιών, κατακτώντας έτσι ένα νέο παγκόσμιο ρεκόρ. Στόχος του πάρκου είναι να
ενημερωθούμε για τα θετικά της ανακύκλωσης, την σπουδαιότητα της καθώς και να πράξουμε
ανάλογα. Με το πρόγραμμα της «Ανταποδοτικής Ανακύκλωσης» ο καθένας έχει την ευκαιρία
να προσφέρει αλλά και να ανταμειφτεί.
Έτσι οι μαθητές της Β’, μέσα στα πλαίσια του
φετινού project, άρπαξαν την ευκαιρία με στόχο την οικονομική ενίσχυση
τους σχετικά με το έργο που έχουν αναλάβει να κάνουν για το σχολείο. Συγκεκριμένα,
προσπαθούν να προβάλουν μια αισθητικά όμορφη πλευρά του σχολείου συνοδευόμενη από
μια ακόμη πιο ευχάριστη φοίτηση όλων των μαθητών σε αυτό. Η φετινή ομάδα του project έχει
και άλλες ευφάνταστες ιδέες…
Μετά από ένα μισάωρο περπάτημα
,φτάσανε στον προορισμό τους όπου ο καθένας ήταν εξοπλισμένος με τουλάχιστον
μια μεγάλη σακούλα από ανακυκλώσιμα υλικά. Πλαστικά μπουκάλια, γυάλινα μπουκάλια
, τενεκεδάκια και άλλα προϊόντα κατέληξαν στα ειδικά μηχανήματα διαχωρισμού και
συμπίεσης για να μεταφερθούν επιτέλους σε κέντρα ανακύκλωσης .Η κάθε συσκευασία που ανακυκλώνεις
αξίζει 0,03€
και συνεπώς οι 33 αξίζουν 1€.
Επιπλέον, οι μαθητές μαζί με την κ. Εριφύλη, μια από τις υπεύθυνους του χώρου, συζήτησαν για την ανακύκλωση, ρώτησαν, απάντησαν, έμαθαν. Έπειτα χωρίστηκαν σε 2 ομάδες και συνέχισαν την επίσκεψη με καλλιτεχνίες, ας πούμε... Κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα κολάζ που να αποτυπώνει πώς νιώθουμε τις δυστοπίες, δηλαδή τα μέρη γεμάτα δυστυχία και δυσφορία. Κολλήσανε, ζωγραφίσανε, κόψανε, γράψανε και πήραν το αποτέλεσμα στο χώρο του σχολείου. Τέλος, προχώρησαν στο «ζουμί» της υπόθεσης όπου ήταν η απαλλαγή τους από το πλαστικό στα ειδικά μηχανήματα. Στο τέλος της ημέρας απέκτησαν το επιθυμητό ποσό έχοντας κάνει μια καλή πράξη.
Επιπλέον, οι μαθητές μαζί με την κ. Εριφύλη, μια από τις υπεύθυνους του χώρου, συζήτησαν για την ανακύκλωση, ρώτησαν, απάντησαν, έμαθαν. Έπειτα χωρίστηκαν σε 2 ομάδες και συνέχισαν την επίσκεψη με καλλιτεχνίες, ας πούμε... Κλήθηκαν να δημιουργήσουν ένα κολάζ που να αποτυπώνει πώς νιώθουμε τις δυστοπίες, δηλαδή τα μέρη γεμάτα δυστυχία και δυσφορία. Κολλήσανε, ζωγραφίσανε, κόψανε, γράψανε και πήραν το αποτέλεσμα στο χώρο του σχολείου. Τέλος, προχώρησαν στο «ζουμί» της υπόθεσης όπου ήταν η απαλλαγή τους από το πλαστικό στα ειδικά μηχανήματα. Στο τέλος της ημέρας απέκτησαν το επιθυμητό ποσό έχοντας κάνει μια καλή πράξη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.